Pages

Monday, June 22, 2009

::Tag & Award::

Assalamualaikum wbt...

Saya dikehendaki meng'share'kan tag dan award ini oleh orang yg berikut...sekian trime kaseh=)

a)
Ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

Miss Afzan bt Mahmad. Beliau ini, adelah kawan sejak di sekolah rendah. Masa di sekolah rendah, tak kawan sangat dengan dia=P, sbb mak dia cikgu, dia eksen sket.[terbukak cite plak Jan, sowi] hehe

Seterusnya di sekolah agama dan sekolah menengah rendah serta di asrama, kami bersama-sama ibarat belangkas yang disepitkan bersama Intan.

Kamilah warga library yang tidak jemu-jemu menjadi penunggu setia library sekolah mahupun library asrama. Kami jualah yang punyai label-label pelik.

Incik Afzan ini jga, pernah bergelar deskmate, dormmate, groupmate, table dewan makan mate, table prep mate, dan sebagainya. Kini, merangkap jiran, walaupun jauh sket.

Apabila beliau diganggu rakyat-rakyat sekolah, kamilah ibarat bodyguard tak bergaji. huhu... Kami saling membodyguardkan antara satu sama lain.

Bila sudah smbung stady, beliau di UIA, Intan di UTM. Kami masih lagi berhubung. Balik cuti boleh singgah rumah, atau pegi beli buku di Badan. Betulkan kawan-kawan?=)

Kini, beliau sudah semakin dewasa. Mungkinkah tidak lama lagi, saya akan menerima kad wangi??Mungkin jga...hmm...

=)


b) Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri

1. Susah nak cakap pasal diri sendiri, jadi mungkin tak smpai 10
2. Haih, susah la nak ckp...
3. Ape nak ckp ni
4. Saya
5. Erm..
6. Sebenarnya saya,
7. Uhuk2 [terbatuk plak]
8. Semula2
9. Sebenarnya saya,
10. Inilah saya. Sekian terima kasih=)

Sekadar gambar hiasan=)


0 comments: