Pages

Tuesday, December 14, 2010

FINAL MOMENT


Assalamualaikum wbt..

Thread terakhir sebelum bertukar status..[student kepada penyurirumah separa masa ye]

Berakhirlah perantauan menuntut ilmu di bumi UTP selama 5 tahun..[makcik ana yang kahwin masa ana foundation dah ada anak 3 orang dah=)]

Segala macam pahit manis, suka duka, gelak menangis dan banyak lagi kenangan menjadi memori yang sangat baik dan bermakna..


Sahabat2..

Ana sudah pasti akan rindu solat berjemaah dengan antunna..beraktiviti bersama..belajar bersama..berehat bersama..dll. Syukran walhamdulillah.

Momen selepas ini sudah pasti tidak akan sama lagi. Bertebaranlah meneruskan perjuangan. Tetap teguh bersama saf.

Ya Allah peliharalah kami.

Tak cukup untuk semua orang=)..pilih la nak yang mana2 pun

11 comments:

ammira azmi said...

time flies kan :(
life goes on.
semalam jumpa ain x?
ain feeling sedey smalam.
die pm
huhu~
tu la, aritu gelakkn orang.

Al-Farashah said...

dan akhirnya kamu meninggalkan akk jua~ T_T selamat meneruskan hidup ye!

dOtZ aL-BanGi said...

grad itu seronok..

Norzila Noh said...

ammira: smlm? im at home oredy la..
tula...bile mau jumpe ni=p

kak ina: dun wori kak, bak kata mira, time will flies..u'll definitely come to the end jgk, with flying colors..insyaallah..
sori, org balik tak smpat jmpa akak, jga tak dpt ziarah. nyaris tetinggal bas jgk aritu~_~..take care..

pedot: ape yg sonoknye tu pedot. bak kata sumbody kepada ana. grad itu sonok. keje itu tak sronok.

Nurulhuda Mustapakamal said...

Zila:Nasib baik tak kena tggl bas.

Sy dah mula rindu-rinduan perkara2 kat UTP.

Cpt2 la dpt keja kat KL.bley duk serumah.

Norzila Noh said...

insyaAllah..doakan lah..

sedang memikirkan alterntif tmpat lain berdasarkan keadaan semasa..hmph

A.Alizul said...

i second pdot's opinion...

ha3...

tayah la sedih2...grad jer pun, sok lusa korang jumpa gak lg...

Norzila Noh said...

yela ali..

insyaAllah..

Norzila Noh said...

yela ali..

insyaAllah..

Cik Nin said...

wah wah. awak pn ada blog rupanya. follow u... ^_^

Norzila Noh said...

follow me=p